niedziela, 25 września 2016

Unboxing - Wrześniowa Mega-Paka od Ranalcusa

To znowu ten czas. Oto na blogaska wjeżdża kolejna krótka, ale obfita w zdjęcia relacja z otwarcia kolejnej paczuchy od mojego dobrego przyjaciela. Z prawie dwu tygodniowym co prawda poślizgiem, ale nie miałem czasu się za to poważniej wcześniej zabrać, bo praca.
Tym razem zaczniemy dość niestandardowo, bo nie od ksiunżek a od innego stuffu. Do dzieła!


Na początek, tradycyjnie, zdjęcie całej zawartości.

1. Gry Wideo



- "G-Saviour" na PS2 - powiązane z niesławnym Live-Action Gendumbem, przez wielu uważanym za największą pomyłkę franczyzy. Gra jest jednak podobno całkiem fajna, więc liczę na miłe zaskoczenie. No i co by nie mówić o filmie ogółem, to G-Saviour to bardzo ładny design i chętnie nim trochę polatam

- "Ape Escape 2" na PS2 - jedna z odsłon serii gier ukazujących się od 1999 roku. Generalnie polega na łapaniu zbiegłych naczelnych, a wszystko podlane jest szczyptą absurdalnego humoru i nawiązań do popkultury. Gry z tej serii wyróżniają się bardzo ciekawym, pomysłowym sterowaniem.

- "7th Dragon 2020" na PSP, Edycja limitowana - jedna z dwóch największych niespodzianek całej paczki. Limitowana edycja jednej z najciekawszych gier na PSP z pełnym zestawem akcesoriów - cover oraz nalepki na konsolkę i specjalne tematyczne słuchawki. Pieniążek~





2. Filmy i Muzyka



- "Fireball" - CGI shorty stworzone przez Jinni's Animation Studios we współpracy z Disneyem. Każdy z odcinków to osobna absurdalna historyjka z "życia" pary robotycznych bohaterów - uroczej robotki Drossel oraz jej pająkowatego służącego Gedächtnisa.


- "7TH DRAGON 2020-II Special Remix Sound Track + Voice Sequence" - część zestawu dorzucanego do pre-orderów 7th Dragon. Zawiera kilka zremiksowanych piosenek z gry z podłożonym wokalem Hatsune Miku. Średnio przepadam za "vocawyjcami" ale piosenki są w sumie nie najgorsze.

3. Gadżety i Karcianki



- Zegarek z ramką z "Fire Emblem" - całkiem ładny, solidnie wykonany zegarek z możliwością umieszczenia zdjęcia w ramce. W sam raz do postawienia na biurku.


- "Gundam War Nex-A Trial Starter" - wcześniej dostałem od Rana kilka boosterów z Gundam War, a teraz nawet pełnoprawną talię. Dużo fajnych ilustracji a i system wydaje się ciekawy, ale nie mam pojęcia, z kim ja w to grał będę ;~;


- Rubber strap z "Busou Shinki", przedstawiający posiadaną przeze mnie Ydę. Bardzo mi się podoba i fajnie komponuje z samą figurką.


4. Figurki



- "Microman Magne Power - Arthur" - dużo słyszałem o Micromanach, ale nigdy na żadnego się nie skusiłem. Dzięki Ranowi w końcu mam okazję dołączyć do swojej kolekcji jednego z nich. I cholera, naprawdę są mikro. Chyba tylko petit Nendo z mojej kolekcji są niższe od Arthura.
Mimo niewielkich rozmiarów figurka zaskakuje całkiem niezłą pozowalnością. Zwłaszcza nogi mogą się nieźle wyginać. Szkoda ino, że ludek non stop się przewraca i ustawienie go w bardziej dynamicznej pozie jest prawie niemożliwe. No, chyba że postawimy go na jakimś metalowym podłożu, bo jak "Magne Power" wskazuje, figurka ma w swoim ciele kilkanaście maleńkich magnesów, umożliwiających jej przyczepianie się do lodówki czy tam innych metalowych cosiów.


Zdjęcia z Ydą, dla porównania





W zestawie jest też miniaturowa książeczka z ilustracjami i katalogiem innych produktów z linii. Nawet nie wiecie swoją drogą, jak ciężko było wklepać Arthura do bazy danych na MFC. W sieci nie ma bowiem praktycznie ŻADNYCH oficjalnych promocyjnych zdjęć etc, przez co musiałem się nieźle nagimnastykować, żeby wpis utworzyć.

5. Książki i Prasa



- "Junky's Junks" od e=mc2 - kolejny już doujin jednego z moich ulubionych rysowników. Tym razem, oprócz ładnych dziewczynek, pojawiają się w nim również mechy! I to w dodatku z Brave Series! Aw yisss~ Szkoda tylko, że jedynie z Dagwona i J-Deckera. Bardzo dużo tu też ilustracji z mecha-musume, co mocno trafia w moje gusta.

- "Weekly Famitsu" rocznicowy numer 800 - grubaśny numer specjalny najsłynniejszego chyba skośnego magazynu poświęconego grom wideo. W środku mnóstwo zdjęć, recenzji, poradników, reklam, ilustracji, listów od fanów etc etc. Jak na mechafaga przystało w trybie natychmiastowym wyłapałem wszystko co się dało z "Super Robot Taisen" (zwłaszcza świetną grafikę promocyjną jednej z najlepszych części cyklu - MX) oraz "Sakura Taisen" Olso, Demonbane został wtedy wybrany najlepszą VN-ką.

- "Nintendo Dream" numery 215 (Marzec 2012) oraz 257 (wrzesień 2015) - podobnie jak Famitsu, są to magazyny growe, jednak w pełni poświęcone rzeczom od Nintendo. Dużo tutaj Fire Emblem, MonHuna, Pokemonów i innych kolegów Mariana. Również i tu uświadczymy poradniki, komiksy, recenzje, ilustracje etc. Bardzo spodobały mi się zwłaszcza strony z rysunkami konceptowymi z "Rhythm Thief" (muszę w to zagrać w końcu). Oczywiście nie mogłem się oprzeć, by nie znaleźć czegokolwiek związanego z SRW no i się udało - wśród "nadchodzących" tytułów pojawia się "SRW BX" na 3DS oraz "Project x Zone 2", na tę samą platformę. W magazynach znajdują się też bardzo duże i ładne plakaty z "Kid Icarus", tej śmiesznej gry strategicznej z poksami i innych popularnych tytułów od Ninny. Jest też jakieś DVD z Mario Karta, ale nie sprawdzałem jeszcze co na nim konkretnie siedzi.

















































I to by było w sumie na tyle. Następna paczucha prawdopodobnie na zimę~ Serdecznie dziękuję Ranalcusowi raz jeszcze za kolejne wspaniałe przedmioty, ubogacające moją kolekcję.

2 komentarze:

  1. SUPEHRIOR GIFTO, Hai Sempai all acordin to Keikau
    Teraz bedziesz musial odpalic tego 7th Dragon 2020

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! *^* Ile świetnych skarbów!
    "Microman" naprawdę jest mikro. xDDD...
    Ten strapek z Ydą jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń