czwartek, 31 grudnia 2015

Szczęśliwego Nowego Roku!!


Jest godzina czwarta nad ranem, a mi udało się w końcu oderwać od stołu. Wypadałoby zatem życzyć Wam wszystkim, Kochani Czytelnicy, Szczęśliwego Nowego Roku, oraz króciutko podsumować ten ubiegły.

Ogółem rok bardzo dla mnie udany. Dużo świetnych i śmiesznych spotkań z ziomeczkami, nowi fantastyczni ludzie, nowe doświadczenia i przygody. W tym roku śmiałem się chyba najbardziej. Tyle dobrych konwentów, wypadów do pubów oraz na miasto, śmieszków na uczelni. Uwielbiam swoich przyjaciół~. Jeśli chodzi o tematy chińskobajkowe i ogólnociapońskopopkultorowe, to 2015 również wypadł ekstra. Dostaliśmy multum kontynuacji staroszkolnych bajek (wyemitowanych jak i zapowiedzianych), w Polsce wydano oraz zapowiedziano bardzo dużo dobrych komiksów, Bamco dało nam dwa solidne SRW, no i oczywiście wyszło dużo nowych serii mecha. Gdy rok temu życzyłem "Mechowego Nowego Roku" to nie podejrzewałem, że 2015 faktycznie okaże się tak "/m/ as Fuck".  Moja kolekcja powiększyła się też o wiele rzadkich i świetnych książek, modeli, figurek, gier oraz płyt z muzyką, zarówno z lat 80-90, jak i tych bardziej współczesnych. Serdecznie dziękuję w tym miejscu mojemu przyjacielowi, Ranalcusowi, bez którego nie byłoby to możliwe.

W tym roku popełniłem trochę mniej artykułów i recenzji niż zwykle, głównie ze względu na bardzo hardkorowe sesje, z których wyszedłem na szczęście zwycięsko. Mam nadzieję, że z tą nadchodzącą też sobie poradzę...
Bardzo cieszy mnie jednak to, że moje posty czyta coraz więcej ludzi, nawet mimo faktu że zbytnio swego bloga nigdzie nie reklamuję. Dzięki wam wszystkim! Motywujecie mnie do dalszego pisania! Obiecuję że w 2016 opowiem wam jeszcze o wielu mało znanych i starych, ale jarych tytułach. Pochwalę się też, oczywiście, kolejnymi fajnymi rzeczami ze swojej kolekcji.
Na pewno jak co roku odwiedzę też sporo konwentów i poprowadzę mnóstwo paneli. Już dziś mogę was zapewnić, że będę na Pyrkonie, a z pewnością nie będzie to jedyna impreza, na której mnie spotkacie.

Oby rok 2016 okazał się równie dobry, jak 2015, a nawet jeszcze lepszy! I oby też był /m/ as Fuck.

1 komentarz:

  1. Wszystkiego dobrego w nowym roku! :D Z niecierpliwością czekam na nowe wpisy. :)

    OdpowiedzUsuń